poniedziałek, 3 lipca 2017

"Wiecznie głodny?" - dr med. David Ludwig


"Wiecznie głodny?" to książka autorstwa dr med. Davida Ludwiga, eksperta w zakresie badań nad otyłością, specjalizującego się w zwalczaniu otyłości u dzieci.

Kilka książek o odchudzaniu przewinęło się już przez moje ręce, każda wniosła coś do mojej kuchni, na krócej lub dłużej, żadna jednak tak ekstremalnie nie zburzyła tematu "odchudzania", z którym dotychczas się spotkałam.
Książka jest pełna historii ludzi, którzy skorzystali z pomocy dr med. Davida Ludwiga, wzięli udział w jego programie odchudzającym. Autor podzielił książkę na trzy części. Pierwsza to przedstawienie zasad panujących w tymże programie. Druga część ma nam pomóc, jak korzystać z programu, by wyniki okazały się być trwałe. Trzecia część to przepisy z których zapewne skorzystam.
Moja opinia o książce to opinia laika, nie jestem przecież specjalistą w dziedzinie odchudzania. Tym niemniej wygląda na rzetelnie opracowaną, ze wskazówkami, tabelami, opisami produktów, narzędziami służącymi do monitorowania, a przede wszystkim to wiele lat pracy z samym sobą oraz rzeszą pacjentów.
Wiem, że znajdą się osoby, które przerabiając już sporo diet z miernymi wynikami powie: "kolejna męczarnia". Być może, nie próbowałam, ale analizując choćby przepisy oraz ich wersje, uważam, że warto spróbować, ponieważ "brzmią" smacznie, z niewielkim stopniem trudności, a relacje ludzi z programu pilotażowego dają przysłowiowego kopa i nadzieję na kilka kg mniej.

Dziękuję Wydawnictwu Znak Literanova za udostępnienie mi książki.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz