sobota, 7 kwietnia 2018

Czas na konkurs!!!

Czas na konkurs 😀
Już od kilku dni zastanawiałam się jaką wybrać nagrodę do kolejnego konkursu. Wybrałam tym razem książkę dla mnie szczególnie ważną i żeby nie było ... ciężko mi się będzie z nią rozstać, bo to egzemplarz recenzencki "MIEJSCE I IMIĘ" znakomitego autora Macieja Siembiedy. Wcale bym się nie chciała nią z nikim dzielić, gdyby nie fakt, że otrzymałam od autora egzemplarz z dedykacją ☺️😍
Zatem do rzeczy, ogłaszam wszem i wobec - konkurs uważam za rozpoczęty!😁
Żebyście za długo nie czekali, to będzie trwał do końca miesiąca - 30 kwietnia, a ogłoszenie wyników 1 maja.
Co by za dużo nie wymyślać, wystarczy, że pod postem napiszecie "Uwielbiam książki Macieja Siembiedy", zaprosicie trzy osoby oraz polubicie mój fan page 
Wysyłka nagrody na terenie Polski.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz