sobota, 20 maja 2017

"Epidemia" - Alex Kava


Tony Biggs ginie skacząc z XVIII piętra luksusowego chicagowskiego hotelu. W Parku Narodowym Conecuh tropiciel Creed wraz ze swym psem Grace odnajdują w rzece ciało dziewczyny - Izzy Donner, z kieszeniami wypełnionymi kamieniami. Obydwa przypadki z pozoru wyglądają na samobójstwo. Okazuje się jednak, że oba oboje byli nosicielami zabójczego wirusa.
Agentka Maggie O'Dell wraz Ryderem Creedem wpadają na trop niebezpiecznego spisku, który ma na celu zagrozić całemu światu.

Alex Kava to autorka znana z doskonałych thrillerów. Nie mam niestety porównania, a to dlatego, że "Epidemia" jest pierwszą z serii książek Kavy, którą przeczytałam. Mam jednak nieodparte wrażenie, że nie jest to jej najlepsza powieść. Jak dla mnie ciut za bardzo przewidywalna. Z drugiej zaś strony trudno odebrać autorce plusa za budowanie napięcia, bo robi to całkiem nieźle. Tyle ode mnie,  niestety mnie nie zachwyciła.

Dziękuję Wydawnictwu Harper Collins za udostępnienie mi książki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz