wtorek, 25 sierpnia 2015

"Egiptolog" - Arthur Phillips


Myślę, że powieść Arthura Phillipsa ma równo przeciwników jak i zwolenników. Pisana jest w formie dziennika oraz listów, które przyznam nie przypadły mi do gustu, jestem tradycjonalistką. Opis na okładce był bardzo zachęcający. Akcja powieści rozpoczyna się w Egipcie w 1922 roku. Generalnie sam fakt, że powieść jest o Egipcie, o wykopaliskach już na wstępie miała u mnie 10 punktów na 10, należało je jedynie utrzymać. Nie udało się niestety, "Egiptolog" wśród wszystkich książek nawiązujących do tematyki egipskiej, które udało mi się przeczytać zdobył u mnie niewiele, bo 3 punkty, w większości za determinację autora, który doprowadził nas do końca, do 512 strony. Nie znalazłam w niej żadnej tajemnicy, dreszczyka emocji, czy też humoru, zakończenie od początku było podane na tacy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz